Mistrz recepcji

Recepcja to wyjątkowe miejsce – jest jednocześnie sercem i mózgiem salonu. To centrum dowodzenia, które musi funkcjonować bez zarzutu. Bywa, że popełniony tu błąd skutkuje nieporozumieniami i konfliktami w relacji z klientami, personelem, szefostwem, czasem nawet prowadzi do utraty klienta. Jak sprawić, by funkcjonowała jak najlepiej? Marta Fiłoń udziela profesjonalnych wskazówek.

  Aby uzyskać dostęp do pełnego materiału należy się zalogować/zarejestrować.

BEAUTY FORUM Nailpro W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w sposób dostosowany do Państwa indywidualnych potrzeb i preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących przechowywania i uzyskiwania dostępu do cookies przy pomocy ustawień przeglądarki lub urządzenia końcowego, z których Państwo korzystacie.. Więcej informacji Zamknij