Tajemniczy klient - wiarygodna opinia na temat twojego salonu | Dolores Greń

“Połowa pieniędzy wydawanych na reklamę jest wyrzucana w błoto. Problem w tym, że nie wiadomo, która połowa” J.Wanamaker. Wdrażasz nowości, oferujesz promocje, pakiety lojalnościowe. Głowisz się co jeszcze możesz zrobić dla swoich klientów? Zatrudnij Sherlocka! Badanie marketingowe mystery shopper jest uniwersalne, obiektywne i niezwykle pomocne w monitorowaniu słabych i silnych stron Twojego biznesu. Jest świetnym punktem wyjścia do planowania działań promocyjnych. Obejrzyj nagranie z seminarium aby dowiedzieć się, jak zaplanować i zrealizować je krok po kroku i jakie decyzje podejmować na podstawie wyników - wtedy owocnie wydasz właściwą połowę.

Dolores Greń | Szkoleniowiec, konsultant, wykładowca akademicki, właścicielka agencji marketingu kosmetycznego Pharmea. Z wykształcenia biolog i marketer zarazem, doradza firmom z zakresu strategii promocji. Autor publikacji i książki marketingu zdrowia i urody. Pasjonatka marketingu niestandardowego.

  Aby uzyskać dostęp do pełnego materiału należy się zalogować/zarejestrować.

BEAUTY FORUM Nailpro W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w sposób dostosowany do Państwa indywidualnych potrzeb i preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących przechowywania i uzyskiwania dostępu do cookies przy pomocy ustawień przeglądarki lub urządzenia końcowego, z których Państwo korzystacie.. Więcej informacji Zamknij