Trudny klient i reklamacje

VIDEO | Trudny klient, czy nieprawidłowa obsługa Klienta? Standardy w obsłudze klienta – na co mamy wpływ w procesie obsługi Klienta? Gdzie popełniamy błąd? Co możemy zrobić jeszcze lepiej? Reklamacja a firma – dlaczego nie lubimy reklamacji? Jak prawnie się zabezpieczyć? Trudne sytuacje - jak rozmawiać z danym klientem w sytuacjach konfliktowych. Techniki podejścia do klienta oraz techniki efektywnego rozwiązywania „trudnej/stresującej sytuacji”. Rozmowy reklamacyjne z danym typem klienta. Korespondencja z klientem – jak postępować przy odpowiedzi pozytywnej oraz negatywnej. Zaufanie oraz autentyczność – jak zbudować z danym klientem zaufanie. Autentyczności w relacji z klientem. Jak zdobyć lojalnych klientów?

Obejrzyj nagranie ze szkolenia online, które poprowadziła Justyna Bielenda.

Szkolenie online odbyło się w ramach BEAUTY FORUM Business Challenge.

 

 

BEAUTY FORUM Nailpro W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w sposób dostosowany do Państwa indywidualnych potrzeb i preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących przechowywania i uzyskiwania dostępu do cookies przy pomocy ustawień przeglądarki lub urządzenia końcowego, z których Państwo korzystacie.. Więcej informacji Zamknij